تعمیر اسکنر اثر انگشت

آموزش صحیح اسکن اثر انگشت

برای یک اسکن دقیق و صحیح از اثر انگشت ها مطابق تصویر زیر عمل نمایید .انگشت اشاره خود را کاملا بر روی سنسور اثر انگشت قرار داده و بدون هیچ گونه فشاری به سمت سنسور انگشت خود را برای چند ثانیه سنسور ثابت نگه دارید تا انگشت شما به صورت صحیح اسکن شود از قرار دادن انگشت به صورت مورب و یا قرار دادن نوک انگشت خوداری کنید.

تعمیر اسکنر اثر انگشت

اسکنر اثر انگشت

با  استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شرکت آرمان سیمرغ  پارسیان اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شخصی و بیومتریک شما کاملا مطمئن و ایمن هستند اما در سیستم های حضور و غیاب کارتی برای پرسنل این نگرانی  وجود دارد که  کارت خود را فراموش و یا گم کنند .

از طرفی نیز زمان هایی  که مدیران در محل حضور ندارند این مسئله  ذهن آنان را درگیر می کند که شخص دیگری به جای صاحب  کارت تردد خود را  ثبت نموده است دستگاه های  حضور و غیاب اثر انگشتی سهولت تردد کارکنان در مجموعه را نیز مد نظر خود قرار داده و توانسته است در عرصه حضور و غیاب از رقبای خود پیشی گیرد.

مزایای استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی :

شما می توانید ویژگی های بیولوژیکی منحصر به فرد برای هر پرسنل را به طور مجزا ثبت کنید. ویژگی های فیزیولوژیکی بیومتریک اثر انگشت نمی تواند تکرار و یا جعل شود از این بابت ناظران و مدیران همیشه احساس اعتماد به نفس و رضایت می کنند که آنها زمان حضور هر یک از کارمندان را می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی به طور دقیق ردیابی کنند.

ارسال دیدگاه