دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 باکیفیت ترین ویدیو پروژکتور موجود در بازار است این ویدیو پروژکتور رنگ های تصویر را به صورت زنده و واقعی نمایش می دهد و می توان با تنظیم درجه روشنایی و وضوح تصویر تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا تماشا کرد. ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 به علت سازگاری با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف برق تا 25 درصد دارای تاثیرات منفی نمی باشد.

ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 دارای یک فرآیندی به نام CLO است که می توان با استفاده از این فناوری تصاویر های رنگی را به صورت واقعی و با کیفیت بالا مشاهده کرد و روشنایی نور سفید و رنگی را تنظیم کرد.

تمام ویدیو پروژکتورهایی که از فرآیند 3LCD پشتیبانی می کنند تصاویر ها را به صورت واضح و رنگ های طبیعی و دامنه خاکستری نمایش می دهند ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 از این فرآیند پشتیبانی می کند.

اگر کاربری از ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 استفاده می کند می تواند به تنهایی آن را نصب و تنظیم کند و همچنین می تواند به صورت دستی زاویه افقی و عمودی تصویر را تنظیم کند و تصاویر را بر روی پرده نمایش بدون هیچ مشکلی مشاهده کند.7

گزینه ی اتصال وایرلس که در ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 وجود دارد دارای کارایی بسیار بالایی می باشد با استفاده از این گزینه می توان از طریق یک دانگل WIFI و یک درگاه USB به شبکه متصل شد و اطلاعات را بر روی پرده نمایش مشاهده کرد و همچنین می توان اطلاعات موجود در سیستم عامل Android و ios از طریق برنامه EPSON iprojection به ویدیو پروژکتور منتقل وبر روی پرده نمایش نشان داد.

ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-U04 دارای سه ویژگی می باشد که کاربران می توانند به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند. عبار ت اند: 1- تنظیمات Eco tab 2- کاهش نور صفحه بصورت اتوماتیک 3- تایمر mute A/V


تکنولوژی ساخت 3LCD
شدت روشنایی 3000 لومن
رزولوشن واقعی WuXGA
کنتراست 15.000:1
ابعاد تصویر(قطری) 30 الی 300 اینچ
نسبت طول و عرض تصویر 16:10
فاصله از پرده نمایش 1.8 الی 2.17 متر
تغییر بزرگنمایی و وضوح تصویر دستی
نسبت بزرگنمایی 1.5-1.71:1
لامپ 200 وات با طول عمر 5000 ساعت
بلندگوی داخلی 2وات
وزن 2.6 کیلوگرم
ورودی و خروجی کامپیوتر یک ورودی RGB، USB و HDMI
ورودی ویدئو یک ورودی RCA و یک ورودی Svideo
لوازم جانبی ریموت – راهنما – کابل های استاندارد
ضمانت دو سال گارانتی دستگاه و یک سال لامپ دستگاه

 

 

کاربردهای ویدئو پروژکتور اپسون مدل S31 :

مناسب برای کلاس های آموزشی مدارس و سالن های کنفرانس کوچک
وزن کم و قابل حمل
امکان استفاده به عنوان سینمای خانگی
ویدئو پروژکتوری ایده آل برای اساتید دانشگاه، مدیران و معلمان

ارسال دیدگاه