دیتا پروژکتور اپسون EPSON EB-585W یکی از بهترین و محبوب ترین ویدیو پروژکتور های موجود می باشد که از نظر کاربران ویدیو پروژکتور های عادی که در بازار موجود می باشند  کیفیت و رنگ های خیلی پایین و مصنوعی دارند اما ویدیو پروژکتور EPSON EB-585W سه برابر ویدیو پروژکتور های عادی دارای کیفیت بالا و رنگ های طبیعی می باشند و می توان به آسانی وضوح تصویر را تنظیم کرد.ویدیو دروژکتور EPSON EB-585W به دلیل سازگاری با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف برق تا 25 درصد از تاثیرات منفی محیط زیستی کمتری برخوردار است.

کاربران به راحتی می توانند با استفاده از ویدیوپروژکتور اپسون EPSON EB-585W زاویه افقی و عمودی تصویر را به صورت دستی تنظیم کنند در ضمن یکی از قابلیت های این دستگاه این است که نیاز به مراحل پیچیده برای نصب و راه اندازی آن نمی باشد زیرا به راحتی قابل نصب و تنظیم است. زاویه ویدیو پروژکتور EPSON EB-585W نسبت به پرده نمایش اهمیتی ندارد زیرا در هر حالت تصویر به صورت صحیح و بدون انحراف قابل نمایش است.

کاربران می توانند با به کار گیذی فناوری clo درجه روشنایی نورسفید و رنگی تصویر را به راحتی تنظیم و تصاویر را با کیفیت بالا و واقعی مشاهده کنند در ضمن درجه روشنایی ویدیو پروژکتور EPSON EB-585W سه برابر بیشتر از پروژکتور های chip DLP-1 است.

ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-585W تصاویر را با رنگ های طبیعی و دامنه خاکستری و به صورت واقعی نمایش می دهد این موضوع به دلیل استفاده از فناوری 3LCD است.

مهم ترین ویژگی این ویدیو پروژکتور EPSON EB-585W که کاربران را راضی نگه داشته است اتصال وایرلس دستگاه می باشد کاربران برای ارائه پروژه خود می توانند با نرم افزار EPSON iProjection  اطلاعات و تصاویر موجود در موبایل ios وandroid خود را به ویدیو پروژکتور منتقل و بر روی پرده نمایش نشان دهند.این کار توسط دانگل wifi سازگار با دستگاه و درگاه usb انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های ویدیو پروژکتور این موارد می باشد: دارا بودن تایمر mute A/V و کم کردن نور صفحه به طور اتوماتیک است.


تکنولوژی ساخت 3LCD
شدت روشنایی 3300 لومن
رزولوشن واقعی WXGA
کنتراست 10.000:1
ابعاد تصویر(قطری) 60 الی 100 اینچ
نسبت طول و عرض تصویر 16:10
فاصله از پرده نمایش 0.4 الی 0.6 متر
تغییر بزرگنمایی و وضوح تصویر دستی
نسبت بزرگنمایی 0.27:1
لامپ 0 وات با طول عمر 245 ساعت
بلندگوی داخلی 16 وات
ابعاد دستگاه (سانتی متر) طول: 367 عرض: 375 ارتفاع: 155
وزن 5.3 کیلوگرم
ورودی و خروجی کامپیوتر یک ورودی RGB، USB و HDMI
ورودی ویدئو یک ورودی RCA و یک ورودی Svideo
لوازم جانبی ریموت – راهنما – کابل های استاندارد
ضمانت دو سال گارانتی دستگاه و یک سال لامپ دستگاه

 

 

کاربردهای ویدئو پروژکتور اپسون مدل S31 :

مناسب برای کلاس های آموزشی مدارس و سالن های کنفرانس کوچک
وزن کم و قابل حمل
امکان استفاده به عنوان سینمای خانگی
ویدئو پروژکتوری ایده آل برای اساتید دانشگاه، مدیران و معلمان

ارسال دیدگاه