دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-1980WU برای کاربر امکاناتی سه برابر پروژکتور های عادی فراهم می کند این امکانات عبارت اند از :مشاهده و نمایش تصاویر با کیفیت HD و رنگ های روشن و زنده و امکان تنظیم درجه روشنایی و وضوح تصویر و همچنین به دلیل سازش با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف برق تا 25 درصد از تاثیرات منفی برای استفاده دستگاه ها در محیط زیست کم شده است.
ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-1980WU مجهز به فناوری CLO می باشد و با استفاده از این فناوری می توان روشنایی نور سفید و رنگی را به طور ثابت تنظیم کرده و تصاویر رنگی را به صورت زنده و واقعی و واضح و با کیفیت HD نمایش دهد و روشنایی آن نسبت به پروژکتور های Chip DLP-1 سه برابر است.
درویدیو پروژکتور اپسون با استفاده از فناوری 3LCD می توان تصاویر را با جزئیات باور نکردنی و واضح و زنده ورنگ های طبیعی و دامنه خاکستری مشاهده نمود.
یکی از قابلیت های ویدیو پروژکتوراپسون این است که می توان زاویه افقی و عمودی تصویر را به صورت دستی تنظیم کرد و این امکان باعث شده است که تنظیم و راه اندازی دستگاه خیلی سریع و راحت تر انجام شود و همچنین زاویه ویدیو پروژکتور از پرده نمایش اهمیت چندانی ندارد زیرا کاربر به راحتی می تواند تصویر را تنظیم نماید و تصویر را روی پرده نمایش صحیح و بدون انحراف زاویه نمایش دهد.
کاربر می تواند با استفاده از گزینه اتصال وایرلس بدون نیاز به سیم تصاویر ارسالی را به راحتی به نمایش در آورد در واقع به آسانی می توان از طریق دانگل WIF و درگاه USB به شبکه متصل شد واطلاعات را به پروژکتور متصل کرد و همچنین کاربر می تواند فایل ها و تصاویر و اطلاعات را از ios و androidبا استفاده از نرم افزار EPSON iprojection بر روی پرده نمایش منتقل کند و نمایش دهد.
ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-1980WU دارای خصوصیاتی از قبیل تنظیمات ECO TAB و قابلیت کم کردن نور صفحه به طور اتوماتیک و تایمری Mute A/V می باشد.


تکنولوژی ساخت 3LCD
شدت روشنایی 3000 لومن
رزولوشن واقعی WXGA
رزولوشن قابل نمایش UXGA
کنتراست 10.000:1
ابعاد تصویر(قطری) 33 الی 320 اینچ
نسبت طول و عرض تصویر 16:10
فاصله از پرده نمایش 1.68الی 2.02متر
تغییر بزرگنمایی و وضوح تصویر دستی
نسبت بزرگنمایی 1.30-1.56:1
لامپ 200 وات با طول عمر 5000 ساعت
بلندگوی داخلی 2 وات
ابعاد دستگاه (سانتی متر) طول: 297 عرض: 234 ارتفاع: 77
وزن 2.4 کیلوگرم
ورودی و خروجی کامپیوتر یک ورودی RGB، USB و HDMI
ورودی ویدئو یک ورودی RCA و یک ورودی Svideo
لوازم جانبی ریموت – راهنما – کابل های استاندارد
ضمانت دو سال گارانتی دستگاه و یک سال لامپ دستگاه

 

 

کاربردهای ویدئو پروژکتور اپسون مدل S31 :

مناسب برای کلاس های آموزشی مدارس و سالن های کنفرانس کوچک
وزن کم و قابل حمل
امکان استفاده به عنوان سینمای خانگی
ویدئو پروژکتوری ایده آل برای اساتید دانشگاه، مدیران و معلمان

ارسال دیدگاه