دیتا ویدیو پروژکتور اپسون  EPSON EB-W28 یکی از جدید ترین ویدیو پروژکتور اپسون می باشد که دارای فناوری  LCD است و می تواند تصویری با کیفیت بسیار بالا  WXGA و زوم اپتیکال 1.2برابر و خروجی یکسان نور سفید و رنگی با کیفیت 3000 لومن ارائه دهد. این ویدیو پروژکتور قابلیت حمل آسان را دارد و برای ادارات و محیط آموزشی وبه عنوان سینمای خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.و تصاویری روشن و واقعی و شفاف و زنده را البته با به کارگیری فناوری LCD3 ارائه می دهد.

دیتا ویدیو پروژکتور اپسون  EPSON EB-W28 به آسانی می تواند تصاویر را به صورت زنده و واضح و بدون عیب نمایش دهد و برای ارائه پرزنتیشن ها و تصاویر متحرک به طور کامل مناسب می باشد وکنتراست تصویر این ویدیو پروژکتور 10.000:1 است وبا استفاده از یک درگاه ورودی HDMI ویدیوهایی با کیفیت HD و محتویات صوتی را با کیفیت مناسب پخش می کند.

تنظیمات بسیارآسان این دستگاه این امکان را برای کاربر فراهم می کند که حتی در زمان جابجایی اتاق ها وسالن جلسات اصلاح خودکار حالت افقی و عمودی یک تصویر صورت گیرد وتصویری کامل وبدون عیبی را نمایش دهد و برای اصلاح عمودی وافقی اتوماتیک ویدیو پروژکتور و راه اندازی آن از KEYSTONE استفاده می شود.

زاویه ی ویدیو پروژکتور از پرده نمایش اهمیت چندانی ندارد چرا که کاربر امکان تنظیم تصویر را به راحتی در اختیار دارد که تصویری مستقیم وصحیح را ایجاد کند.

کد QRباعث می شود که دستگاه ها به آسانی متصل وشروع به انجام کار کنند واین دستگاه ها می توانند به سادگی از طریق دانگل WIFI و ورودی HDMI و درگاه اترنت شبکه در شبکه قرار گیرد.

ویژگی OSD به کاربر اجازه می دهد که تنظیمات را به آسانی انجام دهد و با استفاده از USB نسخه نرم افزار دستگاه خود را بروز رسانی کند.


تکنولوژی ساخت 3LCD
شدت روشنایی 3000 لومن
رزولوشن واقعی WXGA
رزولوشن قابل نمایش UXGA
کنتراست 10.000:1
ابعاد تصویر(قطری) 33 الی 320 اینچ
نسبت طول و عرض تصویر 16:10
فاصله از پرده نمایش 1.68الی 2.02متر
تغییر بزرگنمایی و وضوح تصویر دستی
نسبت بزرگنمایی 1.30-1.56:1
لامپ 200 وات با طول عمر 5000 ساعت
بلندگوی داخلی 2 وات
ابعاد دستگاه (سانتی متر) طول: 297 عرض: 234 ارتفاع: 77
وزن 2.4 کیلوگرم
ورودی و خروجی کامپیوتر یک ورودی RGB، USB و HDMI
ورودی ویدئو یک ورودی RCA و یک ورودی Svideo
لوازم جانبی ریموت – راهنما – کابل های استاندارد
ضمانت دو سال گارانتی دستگاه و یک سال لامپ دستگاه

 

 

کاربردهای ویدئو پروژکتور اپسون مدل S31 :

مناسب برای کلاس های آموزشی مدارس و سالن های کنفرانس کوچک
وزن کم و قابل حمل
امکان استفاده به عنوان سینمای خانگی
ویدئو پروژکتوری ایده آل برای اساتید دانشگاه، مدیران و معلمان

ارسال دیدگاه