دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EPSON EB-535W امکاناتی از قبیل : مشاهده و نمایش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های روشن وزنده و تنظیم درجه روشنایی و وضوح تصویر را فراهم می کند که این امکانات سه برابر امکانات ویدیو پروژکتور های عادی می باشد استفاده ی این ویدیو پروژکتور ها در محیط زیست دارای تاثیرات منفی نمی باشند زیرا با محیط زیست سازگاری دارند و همچنین در مصرف برق تا 25 درصد صرفه جویی شده است.
فناوری CLO که در تمام ویدیو پروژکتور ها مجهز شده است می تواند روشنایی نور سفید ورنگی را به طور ثابت تنظیم کند و تصاویر رنگی را با وضوح بسیار بالا و با کیفیت و به صورت واقعی وزنده نمایش دهد و روشنایی آن از پروژکتورهای Chip DLP-1 سه برابر بیشتر است.
با استفاده از فناوری 3LCD که در بیشتر ویدیو پروژکتور ها مجهز شده است می توان تصاویر را با جزئیات دقیق و واضح و زنده و رنگ های طبیعی و دامنه ی خاکستری مشاهده نمود.
در ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-535W این امکان وجود دارد که زاویه افقی و عمودی تصویر را به صورت دستی تنظیم کنیم واین امکان باعث شده است که کمک کند تنظیم و راه اندازی دستگاه به صورت سریع و بدون مشکل انجام شود و همچنین زاویه ی ویدیو پروژکتور از پرده نمایش مهم نمی باشد زیرا کاربر می تواند به راحتی تصویر را تنظیم کند وتصویر بدون مشکل وانحراف زاویه بر روی پرده نمایش نشان داده شود.
یکی از خصوصیات مهم این ویدیو پروژکتور گزینه ی اتصال بی سیم آن می باشد که می توان به راحتی تصاویر ارسالی را به نمایش در آورد واین کار توسط دانگل WIF و درگاه USB انجام می شود که می توان به راحتی ازطریق آنها به شبکه متصل شد و اطلاعات و تصاویر را به پروژ منتقل کرد و می توان اطلاعات را از ios و android با استفاده از نرم افزار Epson iprojection به ویدیو پروژکتور منتقل و بر روی پرده نمایش نشان داد.
ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-535W خصوصیاتی را برای کاربران فراهم می کند و این خصوصیات عبارت اند از: کم کردن نور صفحه به طور اتوماتیک وتایمر Mute A/Vو تنظیمات ECO TAB


تکنولوژی ساخت 3LCD
شدت روشنایی 3400 لومن
رزولوشن واقعی WXGA
کنتراست 16.000:1
ابعاد تصویر(قطری) 53 الی 116 اینچ
نسبت طول و عرض تصویر 16:10
فاصله از پرده نمایش 0.5 الی 1.2 متر
تغییر بزرگنمایی و وضوح تصویر دستی
نسبت بزرگنمایی 0.48:1
لامپ 0 وات با طول عمر 215 ساعت
بلندگوی داخلی 16 وات
ابعاد دستگاه (سانتی متر) طول: 344 عرض: 315 ارتفاع: 94
وزن 3.7 کیلوگرم
ورودی و خروجی کامپیوتر یک ورودی RGB، USB و HDMI
ورودی ویدئو یک ورودی RCA و یک ورودی Svideo
لوازم جانبی ریموت – راهنما – کابل های استاندارد
ضمانت دو سال گارانتی دستگاه و یک سال لامپ دستگاه

 

 

کاربردهای ویدئو پروژکتور اپسون مدل S31 :

مناسب برای کلاس های آموزشی مدارس و سالن های کنفرانس کوچک
وزن کم و قابل حمل
امکان استفاده به عنوان سینمای خانگی
ویدئو پروژکتوری ایده آل برای اساتید دانشگاه، مدیران و معلمان

ارسال دیدگاه