امروزه محیط کار بیش از پیش در حال پویا شدن است، بسیار مهم است که یک سیستمی مدرن وامروزی داشته باشیم. به حتم، با پیشرفت روزافزون دستگاههای تلفن همراه مثل تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها، متوجه آن می شویم که فعالیتهای تجاری بیشتر در بیرون از دفتر اتفاق می افتد.لذا مدیریت نگهداری داده بصورت آنلاین خیلی ضروری است. با بهره گیری از دستگاه های حضور و غیاب ، مدیران می توانند به سادگی پرسنل خود را از هر محلی نظارت کنند. بطوری که بدون توجه به موقعیتی که هستید، می توانید اطلاعاتی در مورد ساعات کارکرد پرسنل خود داشته باشید. شما می توانید ترددها را برروی گوشی هوشمند، لپ تاپ، رایانه خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید.

دلایل خرید دستگاه حضور و غیاب:

جهت رهایی از کاغذ بازی:

پرسنل معمولا خودشان را با کاغذ بازی درگیر می کنند و در نهایت آنها روی هم انباشته شده و شما را سر در گم می کنند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می نماید. نتایجی که ازروش محاسبات دستی و پیگیری کاغذها بودند، بطورمعمول  با خطاهای محاسباتی مواجه می گردند به خصوص اینکه احتمال آنکه یک یا دو عدد از کارت های زمانی پرسنل به جهت شلوغی از دست برود نیز وجود داشت.

تعیین شیفت ها و نوبتهای کاری بسیار دقیق:

خطا عمدتا درتهیه و تنظیم دقیق و صحیح  شیفتهای کارمندان به  روش دستی وجود داشت . سیستم های حضور و غیاب امروزی برای از میان برداشتن خطاهای زمانهای ورود و خروج کارمندان بسیار دقیق و کارآمد عمل می کنند.

برای متوقف نمودن کارکنانی که بطورعمد ترددشان را به اشتباه وارد می کنند:

در سیستم های دستی ، پرسنل عمدتا  ساعات های ورود و خروج خود را برای جلوگیری از جریمه شدن  توسط مدیرشان به اشتباه ثبت می کنند. در حقیقت ، نتایج  نظرسنجی ها نشان می دهد که این روش معمول ترین راهی است که پرسنل احتمالا از کارفرمایان خود به عبارتی سرقت می کنند. بهره گیری از سیستم حضور و غیاب در ثبت ترددهای ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می نماید.

گامی به سوی رونق و شکوفایی:

تحقیقات نشان می دهد سازمان ها و ارگانهایی که سیستمهای حضور و غیاب مدرن را بعنوان جز لاینفک کسب و کار خود و ابزاری موثرپذیرفته اند با به کارگرفتن این تکنولوژی منافع فراوانی را به دست آوردند و در طولانی مدت کسب و کارشان از جهت  اقتصادی رونق بسیاری یافتند.

ارسال دیدگاه